21 октомври 2016

Котешки вицове

Споменавал съм, че съм cat person (кошатник на руски, коткар на български). Интернет е пълен с вицове за котки, ето малко от тях:

Спомням си, в детството си много се страхувах, че нощно време под кревата ми се крие някой, който може да ме хване за произволна част от тялото ми, която стърчи извън леглото. 
После пораснах. Взех си котка.
Сега детският ми кошмар се превърна в сурова реалност!
************************
Искам да съм котка! Дебелееш и всички ти се радват!
 ************************







- Защо не сте чел за изпита, колега?
- Ами знаете ли, котката сама със себе си няма да си поиграе.
************************
Само мъжете и котките по рождение, на генетично ниво имат умението да лежат на дивана със сериозен вид.

************************
Котката може да спи по 16 часа в денонощие. При това страничните звуци и шума от улицата въобще не и пречат. Шумът от работещ перфоратор за нея е като приспивателно. Но само леко да хлопнете вратата от хладилника или косматата твар моментално се понася към кухнята!
************************ 

Всеки път, когато отказваш среща на някой симпатичен младеж някъде по света се ражда едно коте, което ще живее при теб след като минеш 40.

************************

Един зъл черен котарак четири часа преследваше много суеверен пешеходец на кръстовището.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!