29 декември 2016

RIP-овете


http://shahta.org/wp-content/uploads/2012/05/rip.jpg
Умря Джордж Майкъл, умря Кари Фишър и целия свят се юрна да тъжи и да ги RIP-ва.
R.I.P Майкъл, R.I.P, Кари, много ни е тъжно, скърбим за вас, как можа баш по Коледа, не мога да повярвам, не е честно ... Разваля се джингълбелското настроение вероятно.
Last Christmas ми е байгънясала до експоненциални висоти, те и сега я въртят по 5 пъти на ден, предствям си оттук нататък какво ще е, направо не ми се мисли.
Хора, ничия смърт не е нещо приятно, но аре малко да се кротнете в R.I.P. - ването, а?
Колкото и да ви е тъжно, говорим за второразредна актриса и откровен педераст, който помежду педерастията си пееше. 
И аз съм гледал "Междузвездни войни" навремето, ама Кари Фишър ми на едно ниво с Чубака, Джаба или Трипио. Пък не се сещам за друга й запомняща се роля.
Същото е и с Джордж Майкъл - добър певец беше, но то добри певци в днешно време с лопата да ги ринеш, не е само той. А и Джорджи беше известен къде с пеенето, къде с педерастиите си, и аре не ми разправяйте, че е умрял баш от инфаркт, след като цял свят му знае за изпълненията. Кой го знае какво са му лепнали и от какво точно е умрял? 
Известните хора по света са страшно много, а смъртта е естествения край на всеки един живот. 
Аре нема нужда да изпадаме в R.I.P. - истерия всеки път.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!