05 март 2012

Карибски дневници - 9: Ягнешки подробности

Пакета със злополучната подправка  се вижда на заден план.
Айде малко разнообразие, стига ми толкова общественополезни постове. 
И ножа, и вилицата!
В събота беше Тодоровден, и както всяка година го отбелязах с печено агнешко. Аз обичам агнешко! И Тодоровден го обичам именно по тази му причина, че се пада няколко пъти през годината и през това време може да се яде агнешко.
а за целта се прежалих с 20-ина евра, толкова е замразеното агнешко тук - внос от Нова Зеландия. Аз за новозеландското агнешко само съм чел, сега му дойде времето и да го опитам.
Агнешкото е бут, следващия Тодоровден (пада се някъде след месец) ще си взема и плешка. 
Предимства - готви се на бавен огън - поне 3-4 часа го пекох на 180 градуса, покрито с фолио. Стана като мозък, крехко и ароматно.
Недостатъци - гарнитурата. Ориз не ми се готвеше, зеленаш много - много не ми се яде, та се ограничихме в следното: гъби, банани и аз сложих 2 ябълки, което не се оказа най-удачния ход. Бананите заместват картофите, в общи линии станаха добре. Гъбите станаха перфектни. Гарнитурата се слага някъде час преди да се извади ягнешкото от фурната - тогава му махнах и фолиото, за да се запече.
Голям недостатък -. сложих много вода, която така и не извря (а и как да изври, след като се пече под фолио?!) и подправката. Значи това за подправката много ме е яд, аз си купих от България специална подправка за агнешко - нищо не струва, а имам цели 3 пакета от нея.
И понеже беше Тодоровден Големия Джим се включи с една бутилка "Джони", само че на нея дори до средата не стигнахме.
Т

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!