20 февруари 2015

Петък следобед

Една жена твърде често получавала спам на e-mail-а си с предложение да увеличи члена си. Тя, разбира се, ги изтривала, но на подсъзнателно ниво информацията все пак се запазвала ... Накратко, сменила мъжа си.
***************
Жената се прибира вкъщи по-рано и хваща мъжа си на калъп.
- Ти, свиня такава мръсна! - прогърмял гласът й из цялата къща. - Така ли се отнасяш с майката на своите деца? Край, отивам си! Искам развод!
Мъжът и започнал да я моли:
- Чакай малко, нека ти обясня ... недей така, изслушай ме.
Трепнало нещо в жената, съгласила се да го изслуша:
- Значи, прибирам се аз вкъщи след работа и това момиче стои отстрани на пътя и се мъчи да се качи на стоп. А то вали като из ведро. Съжалих я, спрях. В колата забелязах, че е много слабичка, лошо облечена и мръсна. Каза ми, че от три дни нищо не е яла. Аз съвсем я съжалих, доведох я вкъщи и й дадох вчерашната ти вечеря, която ти не яде, защото искаш да отслабнеш и след 6 не ядеш. Тя се нахвърли на храната и буквално за 2 минути я изяде. Попитах я не иска ли да се измие? Докато тя се къпеше аз с ужас разгледах дрехите и: износени, мръсни ... и затова и донесох дънките ти, които ти отдавна не носиш, защото не влизаш в тях. Намерих и онази блуза, която ти подарих за рождения ден и която ти не носиш, защото смяташ, че имам лош вкус. Дадох и жакета, който ти подари сестра ми и понеже е от нея, ти не го обличаш. Сега вече износените и обувки не отиваха на тоалета й и аз и подарих онези обувки, скъпите, от бутика, които ти не носиш, защото такива носела секретарката ти. Тя ми беше толкова благодарна! Аз тръгнах да я изпращам, а на вратата тя със сълзи на очи ме попита: "А нямате ли още нещо, което жена ви не ползва?" ...
**********************
- Скъпа, обиди ли се?
- Не.
- Много ли?
- Да!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!