23 май 2016

Хари Потър още веднъж

Аз вече веднъж се похвалих, че съм прочел "Хари Потър", но днес го завърших още веднъж.
Седем книги за ~10 дни.
Много добра история, шапка и свалям на Джоуан Роулинг.
Като се почне от сюжета, детайлите, няма слабо място, до измислянето на имената на героите, професиите им, имената на магиите, връзките между участващите лица, видовете магии, кое е силно, кое е слабо, кое може, кое не, въобще - всичко, всичко!
И най-вече развиването на историята и спомените на Снейп в края на последната книга.
Каквото и да си говорим, Джоуан Роулинг накара отново децата (а и не само тях) да четат. Някъде се редяха по нощите, за да си купят новата книга от поредицата и е имало защо.
Доста книги съм чел по два и по три пъти, но не помня да съм чел с такова настървение книга втори път, толкова да ми е било интересно, ако да знам много добре какво става накрая.
Това е от ония истории, дето четеш и не ти се иска да свършат. И в същото време знам, че ако се напише продължение на Хари Потър няма да е същото и няма да ми е толкова интересно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!