08 април 2021

Интериорни идеи

Имаме една къщичка в провинцията.
То къщичка е пресилено да се каже, бая имот си е, наследствен. Там се е родил тате, там е расъл, там е живял до 13-14 годишната си възраст, когато е дошъл в София. Сега имотът е наполовина негов, наполовина на сестра му (леля ми). 
Имам доста сериозни планове за този имот, той първо трябва да стане на 100% мой, това един ден да ми дойде до главата, ще трябва да се оправям с роднините си финансово. Ако ми издържи джоба, ще го стегна и ще си го направя по мой вкус. Прадядо ми навремето го е строил този имот за да има къде да живеят. Аз, като му гледам мерките, направо се чудя как селската община им го е дала този парцел преди 100 години - то верно, накрай село е, ама е къде 2,5 дка по сметки от Гугъл Мапс.
Та както и да е.
Снимката е илюстрация на това какво смятам да направя там.
Поживём - увидим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!