01 ноември 2022

Липсата на знамето

Скъпи Ганчо Цончо, 

Аз съм собственик на къща за гости в с. Горен Шушляк. Като истински патриот не може да не си го чувал. Да мина обаче директно на въпроса: не те знам откога си председател на комисията по туризъма, не те знам кога точно си свалил знамето на омразния Европейски съюз в кабинета си, но да ти кажа, от няколко часа туристопотокът в Горен Шушляк се вдигна осезаемо. Засега само на книга, валят заявки. До преди няколко дни нямаше жива душа да дойде тука, ма сега валят заявки, да си ебе мамата. Вярно, само от Русия са, ма ние тука нали сме си русофили. Прадядо не е могъл навремето, че е бил зает, ма дядо е посрещал руските освободители през 1944 г. с хляб и сол. 

Сега, русначетата обаче питат може ли без пари да дойдат у нас, специално в моята къща за гости. Чули били, че украинците бягали от войната и тук без пари ги настанявали. Викат ми, ми то и ние бягаме от войната. В Грузия и Казахстан много ги биели, питали ги "Чий е Крим?", пък те чули, че у нас Крим бил руски, какъв да е? И тук мобилизация не ги ловяла, макар че Путин каза, че мобилизацията приключвала, ма те притеснени, завалийчетата, той Путин навремето и пенсионната възраст обещал, че няма да пипа, ма после нъцки, вдигнал им я. Та сега много-много не му вярват - що така, не знам? Ган .. Цончо, пиша ти да те питам - аз русначетата ще ги приютя, то до Горен Шушляк от ония украинските гювендии, къде само гледат да докопат българските мъже и да ни развалят семействата никоя не дойде, че да се облажа и аз, ама на братушките ще помогна, иска ли питане. Само да попитам, ти можеш ли да уредиш неко лев така, да взема, зер за наши хора да помогнеш. Пак ти казвам, не знам от тебе ли е, от знамето ли е, ма досега никой не искаше да дойде у Горен Шушляк, дет се вика дори пътя нямаше кой да обърка, сега наведнъж цели 3 запитвания! 

Мисли, Ган ... Цончо, мисли и отговаряй бързо!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!