18 юни 2009

Писмо до дядо

Г-н Пич!

За пръв път от 14 години не гласувах. Не гласувах поради простата причина, че съм тотално разочарован от политиката на БСП, на която Вие по случайност сте лидер в момента. Откъде да започна?

  • 6 месеца преди края на предишния парламент Вие нарекохте Ахмед Доган "политически брокер". През юни 2005 се възползвахте от неговите услуги.
  • 4 години повтаряхте, че управлението на НДСВ и ДПС е най-корумпираното в историята на България. През Юли 2005 направихте правителство точно с тия две партии.
  • за 4 години така и не намерихте читав министър на социалните грижи, който да не се хили като зелка пред камерите, да не си прави евтин ПР чрез показни акции на трудовата инспекция, които лично госпожата оглави. Може ли да ми посочите друга страна - членка на ЕС, чийто министър на социалните грижи да ръководи акции на трудовата полиция?
  • тъй и тъй си посочваме страните от ЕС, да ми кажете за друго правителство, където имат министър, по чийто съпруг се стреля?
  • като освободихте г-жа Корнелия Нинова заедно с г-н Овчаров (абе що не го пратите тоя някъде да пасе овце?) по подозрения за корупция, тези подозрения доказаха ли се? Ако са доказани, защо тя не е клиент на прокуратурата? Ако не са, защо не я възстановихте на работа?
  • Г-н Пич! Ако знаете с каква радост гледах новините, в които показаха как Вие подписахте указ (указ ли беше?), с който обявихте "газовата криза" за прекратена! Не можахте ли да го подпишете една седмица по - рано, след като е толкова лесно да се прекрати такава криза?

  • Г-н Пич! След като Иван Костов оряза пенсиите на старите хора в България, зелката, дето я турихте за социален министър толкова ли не можа за 4 години да тегли чертата и да каже: "Минимална пенсия 200 лв, средна пенсия 400 лв!". Примерно. Щото това с 5 000 000 000 лв бюджетен излишък, дето си го разпределихте с Царя и Доган ефенди. Все некой лев можеше да дадете на хората. Мен не ме интересува Костов с колко е отрязал пенсиите през 1997. Нито тогава, нито сега имам намерение да гласувам за него. Вълнува ме този, за когото гласувам, да удари по масата и да каже: "Това е несправедливо; сега нямаме пари, но през първата година ще повишим тези и тези пенсии, през втората ще станат онези и онези, така на третата година минималната пенсия ще е еди колко си, средната толкова и почваме да ги повишаваме с Х% годишно".
  • Кво стана с магистралите "Тракия" и "Хемус"? Колко мандата Ви трябват, за да ги довършите?
  • Г-н Премиер, аз съм на 31 години, със 7 години трудов стаж и говоря 3 езика - английски, руски и италиански. Е, не перфектно, далеч съм от таз мисъл, но достатъчно, за да си върша работата. Женен съм, с дете. За разлика от Вас, знам колко струва пакет памперси. Знам и къде е жена ми всяка вечер. Е, чудя се, с какво сте по-добър от мен, че да сте министър- председател?
  • Г-н Пич! Сметам дека нема да Ви навреди кампанията, дето я водите за парламентот да не е на базата "колко е лош Бойко". Това, колко чини пожарникарчето мога и сам да го видя. Барем поне толкоз акъл имам. Наблегнете на факта, как вие сте по-добрите. Как БСП чини повече от ГЕРБ, МЕРБ, ЛИДЕР, ПИЗДЕР и прочие политически пеперуди.
  • Да ви питам,г-н Пич, за някой бандит, дето да е влязъл в затвора? Да си поговорим за Стависки, който се изсмя в лицето на България и си гледа кефа в Русия, искате ли?
  • Г-н Пич, ама хич ли не се притеснявате от факта,че ни спират парите по европейските програми и ни сочат с пръст? Аз се притеснявам, а с доста чужденци работя и те ме гледат много странно.
  • Хич ли не Ви пука от факта, че хора в България протестират, а полицията накрая наби 20 студентки и десетина хилави студентчета, докато с пръст не пипна здрави бабаити, които пред камерите на де що има телевизии у нас посягаха на полицаите, пазещи Парламента от народната любов?

Г-н Министър - председател, г-н Пич! Мога с часове да изреждам теми и въпроси, по които сте реагирали като ...хайде да не го казвам, че е нецензурно. Ония, дето точат зъби да Ви изместят от топлото премиерско местенце не са по-добри от Вас. Нито по-хитри. Това обаче мен не ме интересува. Аз искам моите да са добри, да са силни, да са хитри. А Вие и пасмината около Вас яко се опапахте тия 4 години. Затова сега имате по-малко гласове, отколкото БСП след Виденов през 1997 г.

Довиждане!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!