31 декември 2015

Равносметката

Изпращам една страхотна за мен година!
За пръв път от години не искам баници с късмети, не искам да ми се пада паричката, не искам нова работа, жилище или нещо такова, не искам да проверявам кое е на късмет и кое не. За пръв път от години съм щастлив, доволен от себе си и спокоен.
През 2015 се роди дъщеря ми (за Малкото чудовище тук и тук), със Симеончо имахме различни емоции, свързани с медали (тук и тук), с разни момчешки работи (тук) и с какво ли още не, отървах се от Водстрой (и се надявам в новата фирма да съм си намерил най-сетне мястото), имах възможността да отделя време и да отида с жена си на кино, ресторанти, концерти, модерен балет - все неща, които бяха приятни да се вършат в семейна среда.
Имаше и малко неща, които не успях да свърша, но да съм жив и здрав, що са дни, пред мен са. Преди да седна да пиша се замислих, сега изпращам 2015 г, а преди 100 г. по това време моят дядо е бил бебе, а прадядо ми е бил някъде на македонския фронт. Колко се е променил светът за тези 100 години! И какво ли ще е след още 100, след като днес имаме неща, които преди век са били фантастика?
Както и да е, сега е време да паля скарата и да наредя масата.
Още малко и ще дойде Новата година.
Силно се надявам да е още по-добра от отиващата си.

2 коментара:

  1. Весело прекарване довечера и всичко хубаво през 2016!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хей, хей, ти къде се изгуби?
      Весело посрещане и на теб и всичко най-хубаво през новата година!

      Изтриване

За Бога, братя, коментирайте!