17 февруари 2017

Петък следобед

Въпрос в bg-mama:
"Момичета, помагайте! Защо мъжете са такива стиснати? Моят приятел ми казва, че ме обича и че ми има доверие, че няма да жали пари за мене. Остави вкъщи един пакет презервативи. Когато следващия път дойде, видя че кутийката е отворена и един липсва. Много се ядоса, вдигна ми скандал. Едни презервативи са 4-5 лв пакета, един излиза около 1,50 лв. За 1,50, представяте ли?
****************
До сватбата не съм си и представял, че млякото в хладилника е възможно да се постави неправилно.
****************
В секс-шоп влиза възрастна жена:
- Извинете, имате ли надуваеми кукли с очила? Моят внук си пада по умни момичета ...
****************
- Как можеш да правиш секс когато аз не искам?
- Аз мога да правя секс и когато те няма!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!