26 февруари 2017

Fingerprint fail

Гледам го Петър Москов, откакто сдаде министерския пост обикаля по телевизиите като цветарка да обяснява каква благинка е въвеждането на пръстови отпечатъци в болниците и как с въвеждането на пръстови отпечатъци здравеопазването е цъфнало и вързало, щото вече не се източвала Здравната каса.

Плямпа Пепи на едро, плямпа и сам почва да си вярва!

Само че в петък се подложих на една операция, имах лек кожен проблем и по-лесното беше да се отстрани оперативно. Първо пробвах в една частна клиника, в която ми взеха 50 лв само за преглед, на който ми поставиха като диагноза нещо, което знаех и за капак ме посъветваха да си реша проблема с операция. Там май имат повече опит в правенето на патешки устни и поставянето на силиконови цици, редиха ми една сума от 1 200 лв за операцията от които Здравната каса поемала само половината, другата половина аз ще си я доплатя. Аз почти бях навит на сделката, ама на Малкото Кате не и хареса сумата, развъртя няколко телефона и ме прати в държавна болница, където Здравната каса нищо не ми пое (лекарят си сложи парите в джоба, нямаше касов бон, няма нищо) и цената беше наполовина отколкото в лъскавата частна клиника.

Да съм жив и здрав, операцията отне около 20 мин, половин час по-късно ме пуснаха да си ходя вкъщи, но ме предупредиха, че ще трябва след два дни (днес или утре сутринта) да мина, за да ме "изпишат". Те., аз си платих колкото ми каза докторът, оперирал ме е по спешност, нали не са 600-те лв на д-р Георгиев от частната клиника, но те хората гледат да не загубят тяхното си. Плюс два дни по 5,60 на ден за престоя ми в болницата.

И като цяло поне 5 пъти ми вземаха пръстов отпечатък.

Та цялата тая история я разказвам не да се оплача от конкретен лекар, а просто да споделя мнението си, че каквото си беше и преди Петърчо, такова си и остана, но на Петърчо нещо не му излиза уравнението, колкото и да се обяснява по телевизията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!