01 октомври 2021

It's on Zlatan

Редя си се, значи, на опашка в "Билла", държа в себе си една кола без захар 1л и едни пуканки за микровълнова. Пред мен един юнак с пълна кошница: две замразени пици, 4 кена "Загорка", отделно 2л пластмаса пак "Загорка", два мега-пакета чипс, две консерви риба-тон "Клевър" (баш пък "Клевър" ли намери?), бутилка бяло вино и разни други нещица, които не успях да видя. Касиерката му смята сметката, 49 лв и стотинки.

Пичът стиска 45 лв, очевидно някъде е развалил 50 лв банкнота и или не си е направил добре сметката, или е мислил, че има 50 лв нацяло. Както и да е, беше принуден да върне нещо, какво, какво ще връша - едната пица (то аз бих върнал и двете, замразена пица от "Билла", ама айде), свали малко над 4 лв от сметката, стигнаха му парите, плати си и почна да си ги прибира. 

И тук дойде момента на Златан - 4 лв, къде не съм ги дал, пък момченцето хем си брои стотинките в случая, хем очевидно нещо планира с гаджето си (две замразени пици, бяло вино, бира, два пакета чипс, на романтика отива ситуацията). Чука ми касиерката пуканките и колата, няма и 5 лв, казвам и: "Дай му пицата на момчето, аз плащам", тя я маркира, онзи си загуби граматиката, като се юрна да ми благодари  (не беше българин, май нещо французин беше, те са такива отвеяни).

Така де, ще пропуснеш мача - Златан черпи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!