09 октомври 2021

Така се прави

 Досега бях абонат на НЕТ 1 и бях много доволен от услугата - интернет и телевизия. На месец ми струваше около 22 лв, отделно интернетът беше адски бърз и не съм имал проблеми с връзката. Но, за мое съжаление, първо НЕТ 1 бяха закупени от Виваком преди около месец, и второ - вкъщи правихме ремонт и в следствие на ремонта минахме на интерактивна телевизия. И нея щях да си я поръчам от НЕТ 1, но докато станат нещата Виваком ме изпревариха и когато стигнах до окабеляване и свързване трябваше да преговарям с вивакомците. 

Та така, отиваме с Малкото Кате в офис на Виваком, така и така, абонати сме на НЕТ 1, искаме да сменим плана си (има опция да ти предоставят същата услуга, каквато досега си ползвал от НЕТ 1, просто плащаш за нея на Виваком) и да имаме интерактивна телевизия, от другата страна служителката е много любезна, толкова канали, такъв трафик с такава скорост, едно устройство, едно приложение, останалото се плаща, ще ви струва малко над 30 лв. Казваме добре, стискаме си ръцете, девойката печата договори, подпишете тук, подпишете там, готово.

- Кога ще дойде да ни окабели ваш служител? 

 Ами кога ви е удобно? 

- Петък, става ли? 

- Става, записвам петък, между 8 и 12 сутринта, те ще ви се обадят половин час преди да са на адреса.

Добре, в петък съм се строил в две редици, към 9:30 ми звъни телефона, техника пристига около 11, почва да рови по кутиите на Виваком, след около 15-20 минути ми звъни на вратата и казва "Няма да стане днес". 

- Що бе?

- Абе и двете кутии са пълни, трябва да се постави нова кутия, да се тегли кабел от нея, че от тия двете много трудно ще стане. 

- Добре, кога ще ме вържете? 

- Ами то кутиите ги поставя външна фирма, аз ще предам в офиса, от там вече те поемат.

Така, минават събота и неделя, минава и понеделника и аз във вторник по някое време се присещам, че никой от Виваком не се е свързал с мен да се разберем кога ще ме свържат, звъня им аз, така и така, обяснявам им случая, от отстрещната страна се отнасят с разбиране, обещават да проверят и да ми върнат обаждане, но ме предупреждават, че тая с външните фирми, дето слагат кутиите е много тегава работа, щото те били много заети и там бавно ставали нещата. 

Минават още два дни, аз в четвъртъка бях отпуска, че имах една работа да си свърша и следобеда ми беше свободен, та решавам да отскоча до офиса на Виваком в Ринг мола, да видя какво става с моето свързване. Отивам, добър ден - добър ден, с какво мога да ви помогна? - Така и така, трябва да ме вържете, договор имам, чакам да дойде външна фирма да ви инсталира нова кутия (щото вероятно трябва лицензирана площадка като за атомна централа), четири дни вече никой не се обажда, аз съм този, който ви търси, та ме интересува до Нова година ще станат ли нещата? Девойката не губи самообладание, сега ще проверя, проверява - ми то, господине, нещо са се загубили по трасето нещата, но работим по въпроса, ще ви потърсим в най-скоро време.

Така ли? Кръгом, от другата страна на етажа е офиса на А1. 

- За колко време ще ме вържете?

- За два дни.

- Сигурни ли сте? Подписваме договор и след два дни е дошъл техник, сложил си е кутията, прекарал ми е кабел и имам сигнал в телевизора и рутера?

- Да, работим и в събота. Като подпишете договор ще получите смс, в него вече можете да си договорите удобен за вас ден и час.

Пак кръгом, в офиса на Виваком. Там пък девойката, дето ме обслужваше допреди малко очевидно е в почивка, нейна колежка: - С какво мога да ви помогна? 

- Ми да прекратим едно договорче.

- Ама защо?

- Абе дълго е за обяснение, ей там колежката ви, като се върне от паузата си ще ви обясни.

Раз, два, прекратихме договора, връщам се в А1, подписвам, докато изляза от мола и се кача в колата получавам смс, часът е за другия ден, но не става (на работа съм), първата възможност е след 5 дни, в сряда. ОК, пиша се хоум офис и чакам. Първо, във вторник ми пратиха смс с напомняне, че на другия ден ще бъда посетен от техен техник между 15:30 и 17:30. Второ, във въпросната сряда техникът ми звънна около 11 с въпрос може ли да мине по-рано, че има един адрес близо до моя и после съм аз. Няма проблем, заповядай, човекът пристигна към 12:30, започна работа, за около час беше готов. Имах сигнал в телевизора, пусна ми и интернет, айде довиждане.

Ся, А1 са ми дали достатъчно поводи да ги псувам, но в случая реагираха много бързо и професионално за разлика от бившето БТК, което вероятно живее със заблудата, че абонатите на НЕТ 1 им се полагат по право и преминават към тях априори, като крепостни селяни в Средновековието. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!