27 септември 2015

Ерос Рамацоти след 9 години

Снощи бяхме на концерта на Ерос.

Сега, Ерос си е Ерос - с езика, с песните си, с музиката си, а бе въобще с всичко; голямо шоу направи, без излишни изгъзици, ей така, за публиката и за собствено удоволствие. На нас, с Мишльо, ни е за втори път да го гледаме на живо, първия беше преди 9 години, на стадион "Локомотив". 

Снощи Ерос представи новия си албум "Prefetto", но в края изпя почти всичките си големи хитове - и Fuoco nel fuoco, и Cose della vita, и Piu bella cosa. Моят проблем беше, че се изхабих да снимам от самото начало на концерта и след един час батерията на камерата свърши, а за тази камера нямам резервна. Иначе ми се искаше да имам запис на Cose della vita на живо, примерно, ама нейсе, другия път.

Пък и мястото ми не беше много удачно избрано, постоянно ни пречеше стойката на една от камерите, вижда се идеално на снимките - Ерос пее каквото пее, половината време все е зад стойката. 

Иначе шоуто беше много яко, залата се напълни, аз от доста време не се бях забавлявал така, а и от доста време не бяхме ходили на такива мероприятия с Мишльо. Ерос след всяка песен казваше "Благодаря", което е мило от негова страна, при положение, че много малко бяха хората в залата, които пееха заедно с него.

Като за десерт пускам и едно видео на Se bastasse una canzone, сам съм го правил и предварително се извинявам за лошия ъгъл на снимане и лошата фокусировка на места.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!