21 май 2011

Карибски дневници - 2: Черно - бяло и мокро

Аз като плантатор.
Днес е доста дъждовен ден тук. Вали от сутринта, вали и спира, после пак продължава. Леко ми обърка плановете, планирах гурме - следобед днес, но очевидно ще го оставя за утре. За сметка на това отидохме до Форт де Франс и направих няколко неща, които предварително си бях намислил: купих си шапка a la planteur и филе от някаква океанска риба - риба тон ли е, акула ли е, нещо друго ли е - не зная, ама това ми е за гурме-следобеда (снимки - като стане). А за капак реших да превключа на черно-бял режим на снимки и днес направих черно-бяла фото сесия (Пингвин и зебра влизат в едно фото. "Каква снимка ще желаете?", "Черно-бяла ще свърши работа). 
Оставям ви да гледате снимки, на една от тях съм и аз като плантатор. Само камшика ми липсва :)




Такъв е пейзажа малко преди да завали.


Това коте се оказа доста болно и пострадало.



А дори и тук има жени, които се обличат елегантно.
Също

Това е една от малкото нецелулитни негърки, които съм видял 
тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!