10 октомври 2024

Последният печели 1

Преди около две години се регистрирах за участие в "Последният печели". Няма и седмица по-късно ми се обадиха, отидох, участвах, спечелих (по-нататък ще постна видео от тогава). За мое огромно съжаление спечелих само един път, при второто състезание ме отстраниха, а имах много голямо желание да играя поне 5-6 пъти. И потенциал имам, айде да не се правя на скромен.

Предаването обаче очевидно страда от липса на желаещи да играят и преди известно време започнаха да канят еднократни победители да играят един срещу друг. На мен обаче не ми се обадиха до сега, вероятно има доста преди мен, но в края на краищата дойде и моя ред.

Във въпросния ден отивам в уречения час в студиото, минавам портала и докато търся място да паркирам гледам от една кола слиза някакъв мъж с детето си (може да си водиш публика в студиото). Заглеждам се и мъжът ми се вижда познат: "Симеончо - казвам - този го отстраних предния път, той беше шампион тогава като играх". "Вярно, казва Симеончо, Методий се казваше!". "Абе не го помня как се казваше, ама ми прилича на него!".

Верно се оказа въпросният шампион и пак играх срещу него. И пак го бих. Тоя Методий, нищо против него нямам, ама е направо готов за Карък на годината - два пъти играе, и двата срещу мене, и двата пъти го отстранявам. А за капак в това предаване а-ха да се класира за финала и с последния въпрос го изхвърлиха, и то само с 10 точки. А и какъв е тоя куц късмет да се наниже и този път на мен, не знам.

Разликата обаче е, че докато по стария регламент играеш само срещу един шампион, този път всички срещу теб са шампиони, няма лабаво. И колкото и да са имали късмет като са ставали шампиони, толкова съм имал и аз.

Иначе състезанието мина като по вода, и клипа от него съм качил, който иска, може да гледа. Много добре ми дойде темата с цитатите от филми, влязоха ми в кръвната група. Иначе на другите места ме няма, макар че трябваше да се сетя за Вилхем Пик, това го знаех. В мой стил стрелях точно в десятката с въпроса за "Мъжки времена", само аз знаех отговора и реагирах много на време. 

Във втория кръг обаче се опарих много жестоко. Променили са малко регламента, вече сватбарската стрелба при Орлин Горанов не върви, трябва по-конкретни отговори. Така изгорях с въпроса за Антарктида, а за Нина Добрев не го чух добре и реших, че става въпрос за Мария Бакалова. Останалите теми бяха terra incognita не само за мен и като цяло много малко точки се взеха. 

В третия кръг в бързината вместо Ружа Игнатова казах Ружа Райчева, ама то щото Ружето бая цици е вързала, па Ружа Игнатова не я знам какви са и. Там лека-полека започнах да увеличавам разликата, влязохме със 155:110 (аз си мислех, че е повече, а то само 45 т), Димитър не знам защо блокира, като го гледам на записа започва да дава грешни отговори, да се бави в отговорите, а накрая в темата "Зевзеци" направо го разбих. И го занулих.

Така си осигурих още едно участие.

   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!