12 октомври 2024

Последният печели 3

Третото ми участие спокойно може да се нарече "Баташкото клане". 

Този път подборът на категориите очевидно ме компенсира за гредите в предните две участия. Не знам за нивото на участниците, но жената (Ралица) направо се скъсах да я троля с бутона, а не съм го търсил нарочно - според мен и бяха малко по-бавни реакциите. В един момент тя започна да рискува да отговаря преди да е чула въпроса, и въпреки че Камен на няколко пъти и намекна, че това не е правилната стратегия до последно рискуваше (безуспешно). В интерес на истината при последния въпрос от втори кръг, за годината на първите съвременни олимпийски игри леко закъснях с бутона - исках да им дам шанс, ама нито един от двамата не реагира бързо и накрая си ги взех и тези точки. А и, да си призная, предпочитах жената да не стига до финала, знаеше повече според мен и не се знае какво щеше да направи там. Пак имаше въпроси, на които знаех отговора (за Михаил Вешим и "Английския пациент" и Хаим Оливер и "Фалшификаторът от Черния кос") ама, пусто, изключих. За Мадагаскар знаех, че там съществува държава Малгашка република, но не знаех, че има малгашки език. И въпреки, че креолите живеят в други части на света, покрай френския реших, че и креолския е пренесен там и заложих на него, но не уцелих. 

За сметка на това обаче в третия кръг отново бях като риба във вода. Много въпроси пасувах, на които дадох верен отговор впоследствие, на разбора след завъртането - просто за да дам верния отговор трябва да губя време, а предпочитам да не го правя. 

А накрая и книгата прибрах, за трети път!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!