08 октомври 2024

Как спечелих слушалки Jabra Elite 3

 Лятото ходихме на почивка в Гърция с едни приятели. 

Сядаме в една таверна и питаме кое им е най-хубавото узо принципно. "Мини", отговаря сервитьорът. Добре, донеси от него - казваме ние. Носи ни той, дали е най-хубавото или не, но го изпихме, 2х200 гр (двамата с Пешето, че така на алкохолик излизам). 

Прибирам се вкъщи и като разтоварвам торбите, вадя узото и виждам, че има някакво картонче отгоре. Викам си "Тия па сега с какви глупости ме занимават?", а то било QR код за сканиране и участие в игра. Ако се регистрирам на сайта им мога да играя за наград - слушалки, смарт-часовник или портивна колонка. И аз правя една елементарна сметка, че се разиграват 60 награди, а едва ли ще има толкова участници, снимам QR-кода, пращам го и voila, месец по-късно ми се обаждат, ама едно такова международно: "Добър ден, печелите награда от узо Мини, слушалки, къде да ви ги изпратим?".

Прибираме се в България, ма лято, жега, та аз решавам да продължа с узото, отивам до Фантастико и почвам да си избирам. Па се двуомя, дали да е узо или мастика, що мастиката какво е по-долу от узото? Гледам едно, гледам второ, пък накрая виждам "Мини" и си казвам хайде това да е, продължавам по инерция от Гърция. 

Наградите

И след 10 дни наистина ми ги пращат, с куриер, че така трябвало, подписвам там разни декларации, и си ги вземам. И решавам да ги проверя в нета колко вървят - те били от скъпите, от 120 до 140 лв, зависи от сайта, не са некви утрепани евтинджоси. Ползвам си ги с кеф, дръпнал съм си разни радио приложения и така е, раздавам го модерен.

Върви ми късмета по някога. 


Jabra Elite 3

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!