11 октомври 2024

Последният печели 2

Второто участие в "Последният печели", вече бях малко по-освободен психически, въпреки, че във всеки един момент можеше да отпадна, не ги знам тия двамата колко знаят. Но пък някак си бях сигурен, че няма да се дам без бой.

И така, започваме да играем, пак темите са ми малко мъгла и като цяло Тодор ми дръпна. Аз после като се гледах на записа и като видях, че ми води с 20 т след първия кръг направо се шашнах. Дагееца също знаеше, ама много бързаше и за капак нещо крака го болеше, та не му се играеше много-много. 

Иначе беше интересно. Падна се някаква тема "Кестени", аз бях сигурен, че ще има някакъв въпрос, свързан със София, все пак в казармата на софиянци "кестени" им казват, та не мислех много-много. И в тема "Булевардът" знаех, че Миряна Башева е автор на текста на "Булевардът", но заложих на грешния кон, както се казва. В темата "Германия" също трябваше да взема точките за Виктор Пасков, спомням си как преди няколко месеца покрай новината за "Германия, мръсна приказка" търсех негови книги за сваляне. В същата категория ме подпряха, при въпроса "Кой е настоящият канцлер на Германия?" бях най-бърз, но в момента, в който натиснах бутона малкото име ми изскочи от главата, та се опитах да мина с "хер Шолц". Първоначално Камен поиска да му кажа и малкото му име, но после очевидно му се обадиха от апаратната в слушалката, та ми го призна. 

Във втория кръг принципно ми е силата, но пък като видяхме темите беше пълен ужас - какви са тия "Тракийски гробници", какви са тя "Диригенти", да не говоря за "Неореализъма". Там имах късмета да съм достатъчно бърз с отговора за астероида, просто логиката е че или е комета, или е астероид, но кометите обикновено ги кръщават на откривателите им, този диригент едва ли е открил комета. Въпроса за Чудомир и Казанлъшката гробница го карах на логика, знам, че Чудомир е от онзи край. С въпроса за Страсбург изпреварих Тодор с части от секундата, като го гледах после на записа бая се ядоса, очевидно и той се беше сетил. 

В третия кръг да влезеш със 120 т преднина не е зле и макар че след първото завъртане Тодор ми свали 20 т, във второто го намачках, а в третото някои въпроси (за Мойсей например) ги пропуснах, то нямаше и значение, но пък някои бяха абсолютно неизвестни за мен, а объркването на Китай с Япония не трябваше да то правя, знаех го. 

Но пък надминах предното си участие и си гарантирах още едно.

   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

За Бога, братя, коментирайте!